Äntligen helg!

Hann inte uppdatera bloggen igår då jag kom hem sent. Men efter i skolan igår gick jag, Ella och Fazil för att bada, så himla skönt! Efter det mötte vi upp Mila och Calle för att gå ut o käka och bara umgås. Hade en riktig trevlig kväll!

Detta har varit och kommer bli en så bra helg, min älskling kommer även hem från Mallorca!! Längtar ihjäl mej tills jag är i hans famn igen ❤️

Idag i stallet tömkörde jag Tikkan så hon fick arbeta utan någon på ryggen, vilket hon uppskattar. Efter det skrittade jag ut en runda på Zorro och han skötte sig kanon! Finns inga ord för att beskriva dem här hästarna men dem slutar aldrig överraska en och det tar inte mycket innan man fastnar för dem! 


Idet's Ideal Wish


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0