My Chicas

Äntligen så tog vi tag i att träffas allihopa jag och mina vänner efter att knappt har setts under hela sommaren! Så gårdagen var väldigt bra, då dagen började med att jag träffade min kusin Anna som jag inte har sett sen början av sommaren, så vi drog ut till stallet så Anna fick sitta lite på Tikkan då hon inte ridit på flera år! 
Efter det så träffades jag, Wilma, Mila Fatameh och Calle. Vi alla har inte umgåtts på hur länge som helst så det var så himla roligt!

Idag har jag varit i Jönköping med Calleponken och Mila, vilket har resulterat att jag är ännu fattigare än vad jag var innan..

Skypeade lite med min älskling också eftersom han åker iväg imorgon.. Kommer sakna honom något så sjukt!

Och morgondagens planer: Fest och Sävsjö Celebration!! 

Tänker verkligen njuta av dem sista dagarna nu på sommarlovet!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0