Bloggfrågor om kärlek

Är du i ett förhållande? Ja


Har du kysst någon idag? 
Tyvärr inte


När går gränsen vid otrohet?
 Det är väl vad man själv tycker, endel tycker att enbart sex är otrohet, andra tycker att otrohet är när man anförtror sig till någon annan.



Är du romantisk?
Verkligen inte! Jag har försökt många gånger men aldrig lyckats


Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? 
Precis som min såklart!


Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? 
 Jag är en flickvän som kräver mys hahah, annars skulle jag väl säga omtänksam, lite smått galen och har ett väldigt stort behov att ta hand om personen och se till att han mår bra.



Vad är viktigt i ett förhållande?
 Att man pratar med varnadra! Det är A och O i ett förhållande.


Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång?
 Självklart har jag det


Har du lekt med någons känslor? 
Tyvärr har jag gjort det några gånger


Hur många har du varit ihop med?
 Beror på vad man räknar som förhållande


Länge höll ditt längsta förhållande?
 Axel, vi är inne på vår 16:e månad


Hur länge var ditt kortaste?
 Hahah några dagar bara


Vill du vara singel eller ha ett förhållande?
 Förhållande! 


Är du en bra pojk/flickvän?
 Jag vet faktiskt inte, antar att jag är som de flesta flickvänner


Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)?
 Axel


Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans?
 Jadu, omkring 17-20års ålder?


Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn?
 Nej 


Har du mest blivit dumpad eller dumpat?
 Dumpat


Hatar du ditt ex?
 Nej


Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen?
 Nej, är det slut så är det slut. Man behöver inte upprepa en historia mer än en gång.



Har du kvar någonting från dina gamla förhållande?
 Erfarenhet


När du vill ha någon, vad gör du?
 I mitt fall nu så har jag ju redan min drömmis <3 och då tar jag honom bara hahah



Bästa raggningsrepliken?
 Måste varit när jag frågade om en kille om han var homosexuell hahah


Hur skulle den perfekta dejten se ut?
 Har redan haft den perfekta dejten, på vår 1 årsdag, men förhoppningsvis kommer det flera sånna dagar! 



Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv?
 Axel, självklart


Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då?
 Sterilisera honom innan jag sparkar ut honom. Nej, men kan inte ens tänka mig den situationen.



Vill du gifta dig? Varför/Varför inte?
 Jag har alltid varit den personen som aldrig velat gifta mig, men idag vet jag helt ärligt inte. Möjligtvis med rätt person som känns 110% rätt



Vill du ha barn?
  Han som det känns 110% rätt med, utan tvekan.


Blir du lätt kär?
 Tror inte det, är verkligen kräsen


Vad faller du för? 
Vackra ögon, vackert leende och en riktigt bra personlighet! (Lite maskulint är inte helt fel heller)



Vad är det mest avtändande du vet?
 Sviniga killar med svinig attityd


Hur viktigt är det att man har något gemensamt?
 Både viktigt och inte, för likaväl som man måste ha egna intressen som fotboll och ridning så får man liksom egentid vilket man behöver då man inte alltid kan umgås måste man ändå kunna umgås tillsammans. Själv tycker jag inte att gemensamma intressen är det viktigaste, utan att man har samma värderingar om vad som är viktigt i livet.



Har du fått ditt hjärta krossat?
 Både ja och nej


Hur raggar du?
 Jag är inte direkt "raggartypen", men jag visar väl bara de bästa sidorna hos mig själv antar jag.


Har du en ”utseendetyp” hos killar?
 Han ska vara maskulin, gärna med skägg/mustasch, blåa ögon, vackra ansiktskonturer, väldigt lång och bredaxlad, snyggt blondaktigt hår och han ska ha Intersport-strumpor! Låter väldigt likt Axel tycker jag (:



Vem var din första kärlek?
 Hahah min bästavän Calle tror jag, när vi gick på dagis elr nåt


Vad tycker du om att ligga på första dejten? 
Big no-no

Vad tycker du om one night stands? Själv har jag inte den moralen


Är kärlek allt i livet?
 Ja, allt i grunden av livet är ju baserat på kärlek

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0