Tänkte bara visa att jag lever..

.. men skolan är som sagt i full gång och jag har redan fullt upp under dagarna så hinner knappt göra något annat än skolan och hästarna, vilket suger. Vill ha mer fritid till annat än bara plugg!

Idag har jag enbart pluggat efter skolan, tog en paus och kollade Idol, käkade lite och sedan duschade. Det var allt jag hann med, sen är klockan såhär mycket och jag måste fortsätta att plugga lite till. Det värsta är ändå att skolan inte har kommit igång på riktigt än. Hur fasen ska man hinna med allt annat när det är mitt i terminen och värsta året på gymnasiet?


Anyway, imorgon har jag sovmorgon, äntligen något positivt med skolan, vilket är så skönt! 
Kan ju säga att ni inte missat så värst mycket efter den senaste gången ni tittade in hit, man hinner inte ha mycket till liv när man går i skolan.

Andersson och jag får stå för dagens bild.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0